חוחובה

שעווה נוזלית המופקת מזרעי שיח החוחובה המדברי. השמן העשיר בחומצות שומן, ויטמין E ומינרלים דומה בהרכבו לשומן הטבעי של העור. מעניק הזנה ולחות לעומק שכבות העור, מרגיע רגישות וגירויים ומנטרל רדיקלים חופשיים. המרקם השעוותי מעניק תחושת מריחה נוחה על העור ונספג במהירות.

זית

עץ הזית, הפופולארי באגן הים התיכון מצטיין בעלוות עד ירוקה כשאותם מרכיבים השומרים על אורך חייו של העץ עוזרים גם לשמור על חיוניות התאים בעור. שמן הזית, המופק מהפרי ותמציות, המופקות מהעלים הירוקים, משמשים כחומרי גלם יעילים במוצרי טיפוח. לזית תכונות אנטי-אוקסידנטיות, נוגדות חמצון, שמונעות נזקי קרינה בתאים. בנוסף, הזית עוזר לווסת את המטבוליזם של התא ומונע נזקים עתידיים לתאים והיווצרות קמטים. שמן הזית מרגיע, מרכך ומרפא את כל סוגי העור, הוא משמש כמרכיב לחות טבעי בגלל החומצה לינולאית שבו, חומצה שהגוף אינו מייצר וזקוק לו בתוספת חיצונית בכדי למנוע התנדפות של הלחות הטבעית מהעור. בזית יש גם וויטמינים E ו-A העוזרים לתקן נזקים שנגרמים לעור עקב קרינה או זיהום סביבתי. במריחה על העור הזית תורם למיצוק ורכות, מונע קמטוטי יובש והעמקת קמטים.

שמן נבט החיטה

שמן נבט החיטה מופק מחלק העשיר ביותר בתוך גרגר החיטה. השמן מכיל כמות גבוהה של נוגדי חמצון, בעיקר ויטמין E ועשיר בחומצות שומן חיוניות ופרוטאינים העוזרות לעור לתפקד באופן נורמלי ולשמור על חיוניות. משמש כאנטי-אוקסידנט יעיל המונע נזקי זיהום וקרינה, כחומר לחות יעיל וכחומר שימור טבעי. נבט החיטה תורם לשמירה על האלסטיות והגמישות, ידוע ביכולותיו למנוע סימני מתיחה בעור בתקופת הריון ולמנוע תחושות אי-נוחות כמו מתח וגירוד."שמן הזית מרגיע, מרכך ומרפא את כל סוגי העור, הוא משמש כמרכיב לחות טבעי בגלל החומצה לינולאית שבו, חומצה שהגוף אינו מייצר וזקוק לו בתוספת חיצונית בכדי למנוע התנדפות של הלחות הטבעית מהעור. בזית יש גם וויטמינים E ו-A העוזרים לתקן נזקים שנגרמים לעור עקב קרינה או זיהום סביבתי. במריחה על העור הזית תורם למיצוק ורכות, מונע קמטוטי יובש והעמקת קמטים.

קמומיל

פרחי הקמומיל, בעלי ניחוח מרגיע משמשים כמרכיב עיקרי במוצרי טואלטיקה לתינוקות בשל תכונותיהם המרגיעות והמרככות. הקמומיל הוא מרכיב יסוד הנמצא במרבית מוצרי הטיפוח ומשמש בעיקר להרגעת העור ושמירה על בריאותו. שמן הקמומיל עשיר בפלבנואידים, סידן, ברזל, מנגן, מגנזיום, ויטמין A , ואשלגן העוזרים להרגיע רגישות, מקילים על גודש בעור ועוזרים לאזן את הפעילות בעור רגיש ובעייתי. מרכיב נוסף בפרח, אלפא ביזבולול, משמש כמרכיב נוגד דלקתיות המנטרל את פעילות הרדיקלים החופשיים ומעודד התחדשות והתחלקות תאים. הקמומיל מזרז זרימת דם, פועל נגד הזדקנות מוקדמת של העור, עוזר לטיפול בבעיות קרקפת ומעודד צמיחת שיער בריא.​

גיראניום

תמצית המופקת מעלי הצמח עוזרת לעור לאזן את הפרשת השומן ויוצרת מראה אחיד וחלק יותר של העור. בנוסף, התמצית משמשת כחומר מכווץ, מפחיתה מראה נקבוביות פעורות, מאזן עור עם אקנה ועוזר לתהליך צמיחת תאים חדשים.

אגוזי עץ הקריטה (שיאה)

חמאה המופקת מאגוזי עץ הקריטה הגדל באפריקה, עשירה בחומצות שומן חיוניות, ויטמינים A ,E ו-F. במחקרים קליניים נמצא כי החמאה מזרזת זרימת דם ומנקזת רעלים. בנוסף, חמאת שיאה נחשבת כיום למרכיב לחות רב עוצמה המגביר את יכולת העור לשמור על אלסטיות, רכות ולמנוע התנדפות של לחות טבעית מהעור. נספגת בקלות בעור ובעלת יכולת לנטרל חלק מקרינת שמש ולחזק את פעילות מסנני הקרינה.​

שקדים

שמן שקדים מתוקים, המהווה בסיס במוצרי טיפוח רבים של דר' דבור, ידוע בתכונותיו המטיבות עם העור. השמן עשיר בוויטמינים ומשמש כחומר לחות יעיל לכל סוגי העור, נספג בקלות, מרכך, מונע יובש, מרגיע ומחליק את שכבת העור העליונה. שמן השקדים עוזר למנוע קמטוטי יובש, מעדן עומק קמטים, מעשיר את העור בלחות עמוקה ועוזר למנוע צללים כהים סביב העיניים.

אבוקדו

שמן האבוקדו עשיר בפוטסיום, לציטין וויטמינים החיוניים לתפקוד תקין של העור, ביניהם ויטמין A, E, B, D ובטא קרוטן. הריכוז הגבוה עוזר בפעולת ההתחדשות של התאים, מעודד ייצור קולגן, מתקן נזקים שנגרמו עקב חשיפה לשמש, מעלה את רמת הלחות הטבעית ומגביר את רמת הגמישות והרכות של העור. שמן השקדים פופולרי לשימוש כשמן עיסוי, מרגיע ומשפר באופן מידי את מצב העור.​

ענבים

לענבים ערכים תזונתיים רבים, כוס אחת של ענבים המווה מנה אחת של פרי מכילה כ 100 קילוקלורי. עיקר ההרכב של הענבים סיבים המווים כ 1.4 גרמים, חלבון כ 1.1 גרמים, ופחות מרבע גרם שומנים. הענבים מכילים ויטמין A, ויטמין C, אשלגן, ברזל ופולאט. ידוע כי הענבים מכילים אחוז גבוה של מים ובכן הם מהווים מקור מצויין לגוף עם מעט קלוריוות באופן יחסי. מהיבט אחר, הענבים עשירים בנוגדי חמצון החשובים לבריאות העיניים כמו לוטיאין, וזיאקסנטין. הקליפה של הענבים האדומים עשירה בחומר הנקרא ריזוויראטרול וזהו נוגד חמצון המקנה לגוף הגנה מפני הרבה מחלות כרוניות. לענבים יתרונות בריאותיים רבים, כמו הרבה ירקות ופירות הידועים כמקטיני הסיכון ללקות במחלות לב, סוכרת, וסרטן. מחקרים רבים הראו כי עליה בצריכת מזון צמחי כדוגמת הענבים מקטינה גם כן מהסיכון להשמנת יתר, הענבים נחשבים למובילים בין חומרי התזונה לבריאות האדם והוא נחשב למזון מאד חשוב להקטנת הסיכון למחלות שונות.

רימון

הזית פרי אשר מסמל את בוא החורף וכך גם הרימון, שניהם משבעת המינים וכל אחד משניהם ראוי לכתר של בריאות וחיים טובים. במנוחת הצהריים לאחר כמה שעות מעייפות של מסיק מתחת לעץ זית עבות שרירים לגמנו ממיץ הרימונים של העונה האחרונה. למה מיץ רימונים? הרימון עשיר בהרבה רכיבים תזונתיים כמו ויטמינים, מינרלים, סיבים ונוגדי חמצון חזקים. לאחרונה, צריכת רימון ומיץ רימון נקשרה במחקרים רבים אשר הצביעו על הרימון כנוגד דלקת, אנטי ויראלי, אנטי בקטריאלי, נוגד סרטן ומשפיע לטובה על בריאות כלי הדם והלב. מחקרים נוספים הראו כי לרימון השפעה מטיבה בחולי אוסטאופורוזיס, דלקת פרטים ראומטית וניוונית, אך לשם כך יש צורך בעוד מחקרים. בעור, הרימון נחשב כנוגד חמצון חזק מאד, מסייע לריפוי פצעים ונגד קמטים, הרימון נחשב לאחד הרכיבים החזקים ביותר נגד הזדקנות העור. לכן משולב הרימון לצד הזית במוצרי ד"ר דבור נגד הזדקנות העור ובמוצרים הטיפוליים לעור. בהשוואה מעבדתית אשר פורסמה ב- The Journal of Agricultural and Food Chemistry, הושוו מיצים שונים ונבדקה היכולת נוגדת החמצון של משקאות אלה: רימון, תה ירוק, מיץ אוכמניות, מיץ חמוציות, מיץ תפוזים, מיץ תפוחים, יין אדום ומיצים נוספים. השוואה זו הראתה כי מיץ רימון הוא המשקה בעל התכולה הפנוליפנולית הכללית הגבוהה ביותר, בעל היכולת נוגדת החמצון החזקה ביותר בלפחות 20% מכל משקה אחר ובעל האפקט הגבוה ביותר למנוע חמצון של כולסטרול LDL. אחרי מיץ רימון הופיעו ברשימה יין אדום, מיץ אוכמניות, מיץ דובדבנים שחורים ועוד. גם מהרימון צריך במקרים מסוימים להיזהר, הרימון לא מומלץ לאלה שיש להם נטיה לאבנים בכליות בשל תכולת האוקסלט הגבוהה, מיץ אשכוליות עלול לעכב פירוקם של תרופות המתפרקות על ידי אנזים ספציפי בכבד כמו סטטינים, מעכבי האנזים ACE וורפרין. לכן מומלץ בכל מקרה מומלץ להתייעץ עם רופא/רוקח.​

קינמון

הזית פרי אשר מסמל את בוא החורף וכך גם הרימון, שניהם משבעת המינים וכל אחד משניהם ראוי לכתר של בריאות וחיים טובים. במנוחת הצהריים לאחר כמה שעות מעייפות של מסיק מתחת לעץ זית עבות שרירים לגמנו ממיץ הרימונים של העונה האחרונה. למה מיץ רימונים? הרימון עשיר בהרבה רכיבים תזונתיים כמו ויטמינים, מינרלים, סיבים ונוגדי חמצון חזקים. לאחרונה, צריכת רימון ומיץ רימון נקשרה במחקרים רבים אשר הצביעו על הרימון כנוגד דלקת, אנטי ויראלי, אנטי בקטריאלי, נוגד סרטן ומשפיע לטובה על בריאות כלי הדם והלב. מחקרים נוספים הראו כי לרימון השפעה מטיבה בחולי אוסטאופורוזיס, דלקת פרטים ראומטית וניוונית, אך לשם כך יש צורך בעוד מחקרים. בעור, הרימון נחשב כנוגד חמצון חזק מאד, מסייע לריפוי פצעים ונגד קמטים, הרימון נחשב לאחד הרכיבים החזקים ביותר נגד הזדקנות העור. לכן משולב הרימון לצד הזית במוצרי ד"ר דבור נגד הזדקנות העור ובמוצרים הטיפוליים לעור. בהשוואה מעבדתית אשר פורסמה ב- The Journal of Agricultural and Food Chemistry, הושוו מיצים שונים ונבדקה היכולת נוגדת החמצון של משקאות אלה: רימון, תה ירוק, מיץ אוכמניות, מיץ חמוציות, מיץ תפוזים, מיץ תפוחים, יין אדום ומיצים נוספים. השוואה זו הראתה כי מיץ רימון הוא המשקה בעל התכולה הפנוליפנולית הכללית הגבוהה ביותר, בעל היכולת נוגדת החמצון החזקה ביותר בלפחות 20% מכל משקה אחר ובעל האפקט הגבוה ביותר למנוע חמצון של כולסטרול LDL. אחרי מיץ רימון הופיעו ברשימה יין אדום, מיץ אוכמניות, מיץ דובדבנים שחורים ועוד. גם מהרימון צריך במקרים מסוימים להיזהר, הרימון לא מומלץ לאלה שיש להם נטיה לאבנים בכליות בשל תכולת האוקסלט הגבוהה, מיץ אשכוליות עלול לעכב פירוקם של תרופות המתפרקות על ידי אנזים ספציפי בכבד כמו סטטינים, מעכבי האנזים ACE וורפרין. לכן מומלץ בכל מקרה מומלץ להתייעץ עם רופא/רוקח.​

סטיוויה

הזית פרי אשר מסמל את בוא החורף וכך גם הרימון, שניהם משבעת המינים וכל אחד משניהם ראוי לכתר של בריאות וחיים טובים. במנוחת הצהריים לאחר כמה שעות מעייפות של מסיק מתחת לעץ זית עבות שרירים לגמנו ממיץ הרימונים של העונה האחרונה. למה מיץ רימונים? הרימון עשיר בהרבה רכיבים תזונתיים כמו ויטמינים, מינרלים, סיבים ונוגדי חמצון חזקים. לאחרונה, צריכת רימון ומיץ רימון נקשרה במחקרים רבים אשר הצביעו על הרימון כנוגד דלקת, אנטי ויראלי, אנטי בקטריאלי, נוגד סרטן ומשפיע לטובה על בריאות כלי הדם והלב. מחקרים נוספים הראו כי לרימון השפעה מטיבה בחולי אוסטאופורוזיס, דלקת פרטים ראומטית וניוונית, אך לשם כך יש צורך בעוד מחקרים. בעור, הרימון נחשב כנוגד חמצון חזק מאד, מסייע לריפוי פצעים ונגד קמטים, הרימון נחשב לאחד הרכיבים החזקים ביותר נגד הזדקנות העור. לכן משולב הרימון לצד הזית במוצרי ד"ר דבור נגד הזדקנות העור ובמוצרים הטיפוליים לעור. בהשוואה מעבדתית אשר פורסמה ב- The Journal of Agricultural and Food Chemistry, הושוו מיצים שונים ונבדקה היכולת נוגדת החמצון של משקאות אלה: רימון, תה ירוק, מיץ אוכמניות, מיץ חמוציות, מיץ תפוזים, מיץ תפוחים, יין אדום ומיצים נוספים. השוואה זו הראתה כי מיץ רימון הוא המשקה בעל התכולה הפנוליפנולית הכללית הגבוהה ביותר, בעל היכולת נוגדת החמצון החזקה ביותר בלפחות 20% מכל משקה אחר ובעל האפקט הגבוה ביותר למנוע חמצון של כולסטרול LDL. אחרי מיץ רימון הופיעו ברשימה יין אדום, מיץ אוכמניות, מיץ דובדבנים שחורים ועוד. גם מהרימון צריך במקרים מסוימים להיזהר, הרימון לא מומלץ לאלה שיש להם נטיה לאבנים בכליות בשל תכולת האוקסלט הגבוהה, מיץ אשכוליות עלול לעכב פירוקם של תרופות המתפרקות על ידי אנזים ספציפי בכבד כמו סטטינים, מעכבי האנזים ACE וורפרין. לכן מומלץ בכל מקרה מומלץ להתייעץ עם רופא/רוקח.​

תמצית הסחלב (נגד הזדקנות העור)

הזית פרי אשר מסמל את בוא החורף וכך גם הרימון, שניהם משבעת המינים וכל אחד משניהם ראוי לכתר של בריאות וחיים טובים. במנוחת הצהריים לאחר כמה שעות מעייפות של מסיק מתחת לעץ זית עבות שרירים לגמנו ממיץ הרימונים של העונה האחרונה. למה מיץ רימונים? הרימון עשיר בהרבה רכיבים תזונתיים כמו ויטמינים, מינרלים, סיבים ונוגדי חמצון חזקים. לאחרונה, צריכת רימון ומיץ רימון נקשרה במחקרים רבים אשר הצביעו על הרימון כנוגד דלקת, אנטי ויראלי, אנטי בקטריאלי, נוגד סרטן ומשפיע לטובה על בריאות כלי הדם והלב. מחקרים נוספים הראו כי לרימון השפעה מטיבה בחולי אוסטאופורוזיס, דלקת פרטים ראומטית וניוונית, אך לשם כך יש צורך בעוד מחקרים. בעור, הרימון נחשב כנוגד חמצון חזק מאד, מסייע לריפוי פצעים ונגד קמטים, הרימון נחשב לאחד הרכיבים החזקים ביותר נגד הזדקנות העור. לכן משולב הרימון לצד הזית במוצרי ד"ר דבור נגד הזדקנות העור ובמוצרים הטיפוליים לעור. בהשוואה מעבדתית אשר פורסמה ב- The Journal of Agricultural and Food Chemistry, הושוו מיצים שונים ונבדקה היכולת נוגדת החמצון של משקאות אלה: רימון, תה ירוק, מיץ אוכמניות, מיץ חמוציות, מיץ תפוזים, מיץ תפוחים, יין אדום ומיצים נוספים. השוואה זו הראתה כי מיץ רימון הוא המשקה בעל התכולה הפנוליפנולית הכללית הגבוהה ביותר, בעל היכולת נוגדת החמצון החזקה ביותר בלפחות 20% מכל משקה אחר ובעל האפקט הגבוה ביותר למנוע חמצון של כולסטרול LDL. אחרי מיץ רימון הופיעו ברשימה יין אדום, מיץ אוכמניות, מיץ דובדבנים שחורים ועוד. גם מהרימון צריך במקרים מסוימים להיזהר, הרימון לא מומלץ לאלה שיש להם נטיה לאבנים בכליות בשל תכולת האוקסלט הגבוהה, מיץ אשכוליות עלול לעכב פירוקם של תרופות המתפרקות על ידי אנזים ספציפי בכבד כמו סטטינים, מעכבי האנזים ACE וורפרין. לכן מומלץ בכל מקרה מומלץ להתייעץ עם רופא/רוקח.​
סגירת תפריט