You are currently viewing הטבע בשירות השיער שלך

הטבע בשירות השיער שלך

השיער שלך עובר טלטלה בכל פעם שאת צובעת אותו, מייבשת אותו, חושפת אותו למי בריכות ולכימיקלים שונים וכו’.
התזונה שלך, המצב הנפשי, בין אם את נוטלת תרופות או לא והשינויים ההורמונליים בגוף שלך גם הם יכולים להשפיע על השיער שלך.

כיום יש מגוון טיפולי שיער מוצעים לטיפול בשיער פגום, חסר ברק, מקורזל וכו’ כאשר רובם מכילים חומרים כימיים שמזיקים לשיער בסופו של דבר אחרי תקופה מסוימת.
שימוש במוצרים טבעיים שמכילים רכיבים צמחיים חיוניים שומר על השיער מנזקים חיצוניים והן מגורמים פנימיים ויכול להיות הדרך הטובה ביותר לשיער בריא וחזק.

אחד המרכיבים החיוניים ביותר לטיפול בשיער הינו שמן זית אשר משמש לצורך זה אלפי שנים.
משתמשים בו כדי להוסיף ברק, רכות, מלאות ואפילו לחיזוק שיער. הוא מכיל כמה מרכיבי מפתח כמו חומצה אולאית, חומצה פלמיטית וסקוואלן.
כל אלה חומרים חיוניים אשר מקנים לשיער בריאות, רכות וחיוניות.

במעבדות ד”ר דבור פיתחנו נוסחה ייחודית המשלבת תמצית עלי זית אשר ידועה ביכולתה לטפח ולשמור על בריאות השיער לאורך זמן בשילוב
שמנים וצמחי מרפא להזנה ולשמירה על עור הקרקפת ולמראה שיער בריא, חזק ומושך וקראנו לה: “סרום קרקפת ושיער”, ללא SLS, סולפטים או פרבנים וללא מרכיבים מן החי.

מרכיבים עיקריים:

שמן זית

רוזמרין רוזמרין נהדר לשיער דליל, מגביר את האנרגיה בעור הקרקפת ועוזר לצמיחה והוספת עובי על ידי הגדלת חילוף החומרים בתאים. בבדיקות הראה צמיחת שיער מוגברת בקרב חולים הסובלים מתופעת האלופציה.

לבנדר מכיל תכונות אנטי-מיקרוביאליות, יכול למנוע שיער יבש ועוזר לסלק מתח, אשר כשלעצמו יכול לעורר צמיחת שיער וכלל שיער בריא.

מרווה משמשת למאבק בנשירת שיער והתקרחות בגלל התכולה הגבוהה של בטא-סיטוסטרול, תרכובת 5-אלפא רדוקטאז שנמצאה יעילה לטיפול בהתקרחות גברית.

כמו כן, מוסיפה ברק לשיער דהוי. שילוב של מרווה ורוזמרין נהדר לבריאות השיער ולהפוך אותו למבריק יותר, עבה וחזק יותר. מרווה יחד עם רוזמרין מגרים את זרימת הדם
הקרקפת שמשמעותה יותר חומרים הזנה לזקיקי השיער. בנוסף לכל אלה, מרווה שומרת על צבע השיער.
חוחובה אידיאלי לטיפול בשיער יבש, פגום או דהוי ולשיער עם קשקשים ולקרקפת יבשה, הופך את השיער לרך ומלא ברק.

שמן שקדים מתוק מעניק לחות, עוטף את השערה ומגן על השיער מפני נשירתו ושבירתו. השימוש בו באופן קבוע עוזר לצמיחת שיער ארוך וחזק יותר.

שמן נבט חיטה יעיל לקרקפת יבשה וקשקשת ועשוי לשקם שיער יבש ופגום על ידי הוספת קוקטייל עשיר של ויטמינים מזינים לכל השיער, עד לשורשים.

שמן קיק, בשונה מרוב השמנים האחרים, לשמן קיק מרקם תזונתי המורכב מתערובת עשירה של חלבונים, ויטמינים, חומצות שומן ונוגדי חמצון. לפיכך, אין זה מפתיע כי שמן קיק הוא מרכיב נפלא לטפח את הקרקפת וזקיקי השיער השבריריים ובמקביל לעודד צמיחת שיער בריאה ומהירה יותר.

טיפול בשיער והזנת עור הקרקפת תוך עיסויה בסרום עשיר בוויטמינים, חלבונים וחומצות שומן חיוניות בשילוב עם שמפו צמחי נחשב לשילוב הנכון כדי להחזיר את השיער עבה,
שופע ומלא חיים.
ההמלצה שלנו לשלב גם מרכך לשיער ו/או מסיכת שיער משי של ד”ר דבור לשיקום וחידוש השיער, הוספת לחות והענקת ברק ומגע משי לשיער. וקרם לחות לשיער
להענקת לחות ועיצוב השיער יחד עם תזונה מתאימה.
שילוב זה יכול לתת תוצאות משביעות רצון ומראה שיער בריא, שופע זוהר ומושך.

[מידע זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה, ואינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה]

×
דילוג לתוכן