You are currently viewing שאלות נפוצות לגבי היגיינת ידיים והתגוננות, כולל התייחסות לנשים בהיריון…

שאלות נפוצות לגבי היגיינת ידיים והתגוננות, כולל התייחסות לנשים בהיריון…

שאלה 1:

מה אתה ממליץ לגבי שטיפת ידיים להתגוננות מפני קורונה?

תשובה:

לפי הנחיות ארגון הבריאות העולמי (WHO), להתגוננות מפני קורונה יש לשמור על היגיינת הידיים בתכיפות באמצעות סבון ומים או ג’ל אלכוהולי. אותן המלצות הנחה הארגון למניעת ובקרת מחלות האמריקאי (CDC).
ההמלצה שלנו בד”ר דבור, להשתמש במים וסבון בעדיפות על פני שימוש באלכו ג’ל. אם אין ברירה – (אין מים או סבון), מומלץ להשתמש להיגיינה באלכו גל שמכיל אלכוהול בריכוז גבוה (מעל 60 אחוז).

שאלה 2:

מתי ההמלצה לשטוף את הידיים .. כמה פעמים ביום?

תשובה:

מכיוון שהידיים הן מקור נוח להדבקה, חשוב להקפיד לשטוף אותן היטב בעיקר לפני ואחרי האוכל, אחרי כניסה לשירותים, אחרי לחיצת יד או מגע עם כל מקור פוטנציאלי אחר ולהימנע כמה שניתן עם מגע בפנים ובעיניים.

שאלה 3:

אני מרגישה לפעמים כי הסבון או הג’ל מייבש לי את הידיים, מה אתה ממליץ במקרה זה?

תשובה:

בכל מקרה, אם כבר משתמשים בתכשירי ניקוי, מומלץ מאד, לשמור על לחות העור באמצעות קרם ידיים ובג’ל אלוורה לשמירה על בריאות העור והזנתו ובכך להימנע מיובש וגירוי.

שאלה 4:

מה עם נשים בהיריון , לא ראיתי התיחסות בשום מקום?

תשובה:

תודה רבה לך על שאלתך החשובה מאד,
בנוגע לנשים בהריון התייחס לכך ארגון האמריקאי למניעת ובקרת מחלות וקבע כי אמנם לא קיימות מספיק עדויות מדעיות בנוגע לסיכונים האפשריים מפני וירוס הקורונה העכשווי מסוג COVID-19, אולם נשים בהריון נמצאות במצב חיסוני ירוד יחסית, והן יותר רגישות לזיהומים ויראלייים, וזה גם כן כולל ככל הנראה הדבקה בקורונה.
לכן מרכז זה המליץ, כי על נשים בהריון לנקוט באמצעי מניעה מחמירים יותר, הכוללים היגיינה, ושמירת מרחק מנשאי קורונה המצויים בבידוד.
והמלצותינו גם כן לנהוג לפי כל ההנחיות של משרד הבריאות בנוגע ללחיצות יד, התקהלויות, מרחק מאנשים, היגיינה ועוד, מאחל לך הריון קל, בריא ומוצלח.

באהבה ואיחולי בריאות לכולם..

לבירורים : 049803711

כתיבת תגובה

×
דילוג לתוכן