You are currently viewing דר דבור ממליץ על דרכים למניעת נזקי העור

דר דבור ממליץ על דרכים למניעת נזקי העור

הקיץ מגיע, עונת החום, זיהום האוויר, האבק, החופש, הבריכה והים לצד שינויים אקלימיים קיצוניים, חושפים אותנו לנזקים הפוטנציאליים לעור הפנים והגוף ולשיער.

ד”ר דבור, רוקח מוצרים דרמוקוסמטים בינלאומיים, ערך עבורנו מדריך למשתמש – כיצד נהנה מהשמש הישראלית מבלי לדאוג לסכנות הטמונות בחשיפה מוגברת לשמש

בכדי לעבור בשלום את ימי הקיץ ולשמר את האור של עורנו.

ניקוי הפנים בסבון פילייינג

מגרגירי רימון וקצח – שימוש בסבון פילינג דר’ דבור  מרחיק את שכבת התאים המתים ומסייע למרכיבים הפעילים במוצרי הדרמוקוסמטיקה השונים לעבוד בצורה טובה ויעילה.  מגרגירי רימון וקצח – שימוש בסבון פילינג דר’ דבור  מרחיק את שכבת התאים המתים ומסייע למרכיבים הפעילים במוצרי הדרמוקוסמטיקה השונים לעבוד בצורה טובה ויעילה. 

סרום מתיחה חדש

היובש, קור המזגן  והזיהום מחייבים שכבת הגנה עשירה ומרוכזת שתגן על עור הפנים. לסרום הפנים, הצוואר והעיניים, תפקיד בהעשרת העור בוויטמינים, ומרכיבי הגנה מפני חומרים מחמצנים והכנה לקראת מריחת קרם הלחות. הסרום מרוכז, ממלא את המקים ומחליק את העור, כמות קטנה תספיק למריחה מלאה של הפנים, סביבת העיניים והצוואר.

לחות לעור הפנים

מריחת קרם לחות בעל מקדם הגנה מינירלי כל שעתיים או אחרי פעילות גופנית הגורמת לזיעה , שחייה, תגן על העור ותשמור על בריאותו ויופיו. מומלץ לשהות בצל ככל הניתן במיוחד בימים קיציים עם שמש יוקדת, בין השעות 10 – 16, עדיף לא לשהות בשמש. מומלץ לבחור קרם לחות על  בסיס מים ארומטיים ולא שמן, שייספג בקלות, ימרח יפה ולא יותיר תחושת כבדות. 

קרם עיניים

שימוש יומיומי בקרם עיניים איכותי, טבעי ועשיר במרכיבים נוגדי קמטים יקל על השקיות והעיגולים השחורים סביב לעיניים וישלים את מראה הפנים.  בניסוי קליני שבוצע בספרד נמצא כי קרם עיניים ד”ר דבור בשילוב עם הסרום שפרו את מרקם העור באופן משמעותי ושיפרו את עומק הקמטים והופעת שקיות ושחור מתחת לעין.

קרם נגד קמטים

קרם יוקרתי זה מורכב משני צמחים בעלי תוחלת חיים ארוכה: תמצית אורכידאה (סחלב לבן) ותמצית עלי זית בנוסף למרכיבים פעילים רבים המשולבים בטכנולוגיה חדשה.  האורכידאה, הסחלב הלבן, הוא צמח מרהיב ביופיו בעל תכונות מיוחדות המקנות לו אריכות ימים ויכולת לספוח לחות מהאוויר ובכך להעניק לעור הפנים מראה רענן, מואר ויפה. עלי הזית, הינם ירוקי עד, מקנים לעץ הזית חיים של אלפיים שנה, ידועים ביכולת נוגדת הזדקנות. מחקרים רבים בדקו את יכולתם כאנטי בקטריאליים, אנטי ויראליים ונוגדי פטרת בנוסף למרכיבים נוספים המאיצים את התחדשות תאי העור.

קרם גוף:

בקיץ מומלץ להשתמש בתדירות גבוהה יותר בקרם גוף שמרגיע ומחליק את העור, שומר על לחותו ומונע יובש. קרם הגוף של ד”ר דבור הינו קרם לחות לעור מבוגר ולעור תינוק, יעיל במיוחד לבעלי יובש עורי ולמי שחושף עצמו לשמש. מתאים לשימוש לאחר טיפולים שונים הגורמים ליובש עורי וגירויי עור. הקרם מכיל תערובת מאוזנת של שמנים צמחיים, עשירים במינרלים, ויטמינם E, A, B ,  חומצות שומן וחומרים נוגדי חמצון ממקור טבעי, שמזינים ומגנים על העור מנזקי הסביבה.

הטיפול בעור לאחר החשיפה לשמש הינו חיוני ביותר במיוחד כשקרם ההגנה מפני קרני השמש שאנו מורחים איננו מספק לנו הגנה של 100% וכמו כן קשה מאד ליישם את ההמלצה למריחת קרם הגנה כל שעתיים ולכן מומלץ למרוח את עור הגוף לאחר החשיפה לשמש, לאחר שחייה בים או בבריכה ולאחר סאונה.חברת דר’ דבור עוסקת במוצרי דרמוקוסטיקה ומוצרי בריאות ורפואה  על פי מיטב המסורת הדרוזית עם חיזוק מדעי וטכנולוגי. מפעל החברה ממוקם  בכפר הדרוזי בית ג’אן, לצד מרכז מבקרים וגן צמחים מרהיב, לאחרונה נפתח מרכז מבקרים נוסף בכפר חורפיש.

ד״ר דבור מבסס את פועלו על ערכים בעלי זיקה חזקה לאהבת האדם והאדמה, אהבת הטבע, הבריאות, היופי  והחיים ביחד. בראש המיזם עומד דר’ זיאד דבור, בוגר האונ׳ העברית ובעל תואר ד״ר מהטכניון, מרצה בפקולטה לרפואה ובמכללה האקדמית בצפת. בעברו היה הרוקח הראשי של צה״ל.

מרכז המבקרים בבית ג’ן, פתוח למבקרים בכל ימות השבוע בין השעות 16:00 – 10:00, לקבוצות וסיורים לימודיים – יש לתאם מראש (טל’: 04-9803711). ההדרכה והסיור נעשים על פי מסורת הכנסת האורחים הדרוזית, הביקור חינם והיחס לבבי ומזמין.

חנות המפעל במרכז הכפר בבית ג’אן פתוחה בין השעות 15:00-21:00

ניתן לרכוש את המוצרים בבתי מרקחת מובחרים, בחנות המפעל בטל 04-9803711 או באתר האינטרנט: www.drdabour.co.il

כתיבת תגובה

×
דילוג לתוכן